Polecenie zapłaty:
Spółka MWiK wprowadziła dla odbiorców będących osobami fizycznymi, nową formę płatności faktur za wodę i ścieki - „Polecenie zapłaty”. Jest to usługa bankowa dla rozliczeń bezgotówkowych oparta na bezpiecznym systemie elektronicznej wymiany danych między bankami. Należności za wodę i ścieki, znajdujące się na fakturze, automatycznie pobierane są z rachunku bankowego Klienta, dokładnie w dniu terminu ich płatności. Usługa jest realizowana na podstawie deklaracji zgody złożonej przez Klienta.
Ta forma rozliczeń dostępna jest już w większości banków w kraju.
Jak uruchomić usługę?
Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien wypełnić w dwóch egzemplarzach druk „Zgody na obciążenie rachunku” dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia ze strony internetowej (pobierz). Druki wniosku należy podpisać zgodnie ze wzorem podpisu złożonym w banku - w przeciwnym razie bank może odmówić realizacji „Polecenia zapłaty”. Oba egzemplarze druku „Zgoda na obciążenie rachunku” należy dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:
W przypadku przesłania jednego egzemplarza „Zgody na obciążenie rachunku” polecenie zapłaty nie zostanie uruchomione.
Usługa będzie aktywna w ciągu 14 dni, licząc od dnia doręczenia wniosku do MWiK Sp. z o.o. w Pile.
UWAGA:
Aby skorzystać z „Polecenia zapłaty” najpierw należy zlikwidować dotychczasowy sposób rozliczeń - zrezygnować ze „Zlecenia stałego”. Jeśli klient nie zlikwiduje „Zlecenia stałego”, to jego bank odrzuci „Zgodę na obciążanie rachunku” deklarującą chęć skorzystania z „Polecenia zapłaty”. Usługa nie zostanie uruchomiona. W ten sposób następuje zabezpieczenie przed pobraniem tej samej opłaty po raz drugi.
Jak odstąpić od usługi?
Chcąc zrezygnować z usługi należy wypełnić w dwóch egzemplarzach druk: „Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku” dostępny w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia ze strony internetowej (pobierz). Oba egzemplarze druku „Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku” należy dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:
W związku z docierającymi do Spółki MWiK sygnałami o działających na terenie Piły osobach, które podając się za pracowników Spółki MWiK, pod pretekstem zbadania jakości wody, próbują dostać się do (...)
Szanowni Państwo, Niniejszym informuję, że z dniem 9 września 2019 r. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. zmienia adres z dotychczasowego na: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Wałecka 20 64-920 Piła Informuję, że numery NIP, Regon i KRS pozostają bez zmian. Dotychczasowe numery telefonów (...)
Zarząd Spółki poszukuje osoby na stanowisko: Monter sieci wodociągowej – kierowca
Spółka MWiK Piła informuje, że zgodnie z Taryfą cen i opłat za wodę i ścieki obowiązującą od 3.08.2021 roku do 2.08.2024 roku, wynikającą z Decyzji Nr BD.RZT.70.84.2021 Dyrektora Regionalnego Zarządu (...)
Pierwsze wieże ciśnień (od pompy podnoszącej wodę nazywane „rurmusami”) pojawiły się na terenie Niemiec w XIII wieku. Pozwoliły na zasilanie w wodę terenu miasta położonego wyżej niż ujęcie wody.
od 14 października 2020 r. do 30 października 2024 r.
ul. Jastrzębia, ul. Przepiórcza, ul. Ceramiczna
W najbliższym czasie nie przewidujemy żadnych przerw w dostawie wody.
W tym miejscu możesz podać stan wodomierza. Pamiętaj jednak o prawidłowym wypełnieniu pól. W przeciwnym razie nasz pracownik nie będzie mógł zidentyfikować wodomierza i nie wystawi faktury.
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.