podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

eFaktura

Spółka MWiK  wprowadziła  eFakturę, czyli fakturę w formie elektronicznej. eFaktura wystawiana jest w postaci pliku PDF, a następnie zostaje wysłana na adres e-mail podany przez odbiorcę usług. Dodatkowo istnieje możliwość pobrania eFaktury w dowolnym momencie, po zalogowaniu się do eBOK, czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Jak otrzymać eFakturę?

Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien podpisać oświadczenie o akceptacji eFaktury w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia i wypełniony dostarczyć do Spółki MWiK w jeden wybrany sposób:

Odbiorca usług, który złoży oświadczenie osobiście otrzyma przy okazji login i hasło do eBOK czyli Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, które umożliwia:



Aktualności
Czy wiesz, że...?

Pierwsze wieże ciśnień (od pompy podnoszącej wodę nazywane „rurmusami”) pojawiły się na terenie Niemiec w XIII wieku. Pozwoliły na zasilanie w wodę terenu miasta położonego wyżej niż ujęcie wody.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 22 lipca 2019 r. do 30 października 2019 r.
ul. Świerkowa

od 6 maja 2019 r. do 30 czerwca 2020 r.
ul. Kamienna, ul. Granitowa

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

w dniu 17 października 2019 r.
ul. Sowińskiego, ul. Czarnieckiego, ul. Żabia

w dniu 16 października 2019 r.
ul. Królewska

czytaj więcejczytaj więcej

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.