podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

Zmiana danych w umowie

W przypadku zmiany danych zawartych w umowie (np. zmiana nazwiska, adresu korespondencyjnego, nazwy firmy, formy organizacyjnej, urzędowego adresu punktu itp.) należy wypełnić wniosek o zmianę danych w umowie i przesłać go na adres Spółki MWiK lub złożyć osobiście w Dziale Obsługi Klienta MWiK wraz z dokumentami potwierdzającymi nowe dane. Druk wniosku można pobrać  ze strony internetowej  lub wypełnić go na miejscu w Dziale Obsługi Klienta.



Aktualności
Czy wiesz, że...?

W Sandomierzu w XVI w. ludzie biedni i żebracy mogli korzystać z wody bezpłatnie w łaźni miejskiej raz na dwa tygodnie.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 9 listopada 2020 r. do 30 grudnia 2020 r.
ul. Okólna, Roosvelta, Tucholska

od 16 listopada 2020 r. do 30 czerwca 2021 r.
ul. Młodych

od 14 października 2020 r. do 30 października 2024 r.
ul. Jastrzębia, ul. Przepiórcza, ul. Ceramiczna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

W najbliższym czasie nie przewidujemy żadnych przerw w dostawie wody...

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.