podaj stan wodomierza
eBOK
w razie awarii dzwoń    994

Jak otrzymać dostęp do eBOK?

KROK 1
Odbiorca usług, związany umową ze Spółką MWiK, powinien wypełnić oświadczenie o akceptacji eFaktury w Dziale Obsługi Klienta lub pobrać druk oświadczenia oraz formularz zgłoszeniowy do eBOK i wypełnione dostarczyć osobiście  do Działu Obsługi Klienta.

KROK 2
Należy uzyskać login i hasło do eBOK w Dziale Obsługi Klienta MWiK.

KROK 3
Należy zalogować się na stronie: ebok.mwik.pila.pl.



Aktualności
Czy wiesz, że...?

W Sandomierzu w XVI w. ludzie biedni i żebracy mogli korzystać z wody bezpłatnie w łaźni miejskiej raz na dwa tygodnie.

czytaj więcejczytaj więcej
Utrudnienia w ruchu

od 20 listopada 2018 r. do 30 kwietnia 2019 r.
ul. Młodych

od 19 września 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
ul. Wojska Polskiego

od 2 listopada 2018 r. do 27 września 2019 r.
ul. Kamienna

czytaj więcejczytaj więcej
Przerwy w dostawie wody

W najbliższym czasie nie przewidujemy żadnych przerw w dostawie wody...

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
tel. +48 67 212 50 24 | +48 67 212 29 74
faks +48 67 212 59 30
mwik@mwik.pila.pl
NIP 7640201952 | KRS 0000081995 | REGON 570503455
Spółka wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, kapitał zakładowy 66.124.000 zł.